Regulamin
Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z następującymi zasadami panującymi w naszym obiekcie co pozwoli uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
- Opiekunem oraz informatorem naszych Gości jest recepcja pensjonatu.
- Doba w pensjonacie trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu do godziny 10.00 w dniu wyjazdu chyba, że oferta specjalna stanowi inaczej.
- Opłaty za zakwaterowanie w pensjonacie oraz wyżywienie określa „Cennik usług pensjonatu” oraz ceny podane w „Ofertach specjalnych”.
- Potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości nie mniejszej niż 30% wartości rezerwacji na wskazane konto bankowe.
- Płatności zadatku należy dokonać do 5 dni od momentu wstępnej rezerwacji.
- Pozostała należność za pobyt w pensjonacie oraz opłata miejscowa pobierana jest w dniu przyjazdu.
- Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej.
- W przypadku wcześniejszej rezygnacji, Pensjonat nie zwraca opłaty za czas niewykorzystanego pobytu.
- Goście pensjonatu zobowiązani są dokonać meldunku w Recepcji niezwłocznie po przyjeździe. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać dokument tożsamości z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz. U. z 2001 r. nr 87 poz.960).
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 8.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Pensjonat uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości i posiadania wolnych pokoi.
- Za przedłużenie przez Gościa pobytu w godz. 10.00 – 14.00 dolicza się do rachunku należność za pół doby hotelowej, natomiast za przedłużenie pobytu ponad godz. 14.00 za całą dobę.
- Osoby niezameldowane w pensjonacie mogą przebywać w pokoju w godzinach 8.00-22.00.
- Pensjonat może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin pensjonatu, wyrządzając szkodę w mieniu pensjonatu lub Gości albo szkodę na osobie dotyczącą Gości, pracowników pensjonatu lub innych osób w nim przebywających, albo też w inny sposób zakłócił spokój w pensjonacie.
- W przypadku zastrzeżeń co do jakości usług noclegowych lub gastronomicznych Gość jest proszony o zgłoszenie ich w recepcji co umożliwi niezwłoczną reakcję i wyjaśnienie zaistniałej sytuacji.
- Nie należy przenosić wyposażenia pokoi lub zmieniać jego ustawienia bez powiadomienia i zgody recepcji pensjonatu.
- Zabronione jest wnoszenie sprzętu narciarskiego, rowerów itp. do pokoi. Należy przechowywać je w miejscu do tego przeznaczonym.
- Spożywanie posiłków odbywa się w jadłodajni w ustalonych godzinach. Śniadanie od godz. 8.00 do godz. 9.00. Obiadokolacja od godz. 16.00 do godz. 17.00.
- Ze względu na komfort i estetykę spożywania posiłków prosimy nie przychodzić na jadłodajnię w stroju kąpielowym lub szlafroku.
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli nie zostaną one oddane do depozytu w recepcji.
- Właściciel pensjonatu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa ani znajdujące się w nich mienie. Miejsce postojowe jest bezpłatne i niestrzeżone. Teren postoju pojazdów jest monitorowany.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu, nie później niż w chwili wymeldowania lub upływu okresu na jaki wynajął pokój.
- Gość pensjonatu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych pensjonatu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób. Za zniszczenia wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostanie on obciążony kosztami naprawy.
- Przebywanie psów i innych zwierząt domowych na terenie pensjonatu jest zabronione.
- W pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22.00-6.00.
- W godzinach ciszy nocnej osoby korzystające z usług pensjonatu mają obowiązek tak się zachowywać, aby nie zakłócać spokoju innych Gości.
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa zabronione jest używanie w pokojach pensjonatowych grzejników, grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, niestanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych.
- Z uwagi na komfort i bezpieczeństwo naszych Gości na terenie pensjonatu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu we wszystkich jego pomieszczeniach poza miejscami specjalnie do tego wydzielonymi.
- Pokój wraz z pełnym wyposażeniem jest przekazywany Gościom w dniu przyjazdu, a stan wyposażenia pokoju jest każdorazowo sprawdzany w dniu wyjazdu Gości.
- W przypadku naruszenia postanowień regulaminu pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań pensjonatu, w szczególności zapłaty za poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu pensjonatu.
- Recepcja wydaje tylko jeden klucz/kartę od pokoju. Za zgubienie klucza/karty opłata wynosi 50,00 PLN.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane, na jego koszt, na wskazany adres. W przypadku braku dyspozycji pensjonat przechowa przedmioty przez trzy miesiące, a następnie przekaże na cele charytatywne lub do użytku publicznego.
- Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację regulaminu pobytu przez Gości oraz zgodę na przestrzeganie jego postanowień.
- Regulamin pensjonatu podaje się do wiadomości poprzez zamieszczenie na stronie internetowej www.tylickizdroj.pl oraz w drodze powieszenia na tablicy informacyjnej umieszczonej w holu recepcji obiektu.
- Regulamin niniejszy zatwierdzony został przez właściciela pensjonatu i obowiązuje od dnia 1 stycznia 2016 r.
Życzymy Państwu miłego pobytu.
Właściciel Pensjonatu
„Tylicki Zdrój”